De cand am postat evenimentul Ziua D, organizat de TinaR la Orhideea, am avut o gramada de vizualizari. Se pare ca sexul este cel care vinde cel mai bine inca, desi pe Libertatea, la acelasi subiect, o sa gasiti o ploaie de comentarii tipic romanesti, facute mai ales de catre barbati, care pur si simplu nu pot iesi dintr-un conservatorism nemotivat. Mi se pare absurd sa numesti curve niste femei care au defilat in costum de baie prin magazin. Oameni buni, reactionati ca niste animale in calduri si frustrate. Nu ati fost niciodata la strand sau la mare? Am primit comentarii de genul ca romancele au dovedit inca odata ca isi dau repede hainele jos pentru bani. Nu pot sa spun decat ca acesti oameni au un orizont foarte ingust si ca le doresc sa mai schimbe pozitia intrucat misionarul este foarte plictisitor, atat de tare incat ne chinuim sa nu adormim, noroc ca terminati repede. Si nu, dragii nostri, din cate imi aduc aminte, nu si-a tras-o nimeni in magazin, TinaR nu a dat bani la intrarea si nici nu le-a imbracat pe fete in bacnote. Este un concept foarte simplu, care se pare ca trebuie explicat pe indelete pentru unele din creierele dumneavoastra. Te dezbraci de hainele vechi, iar TinaR te innoieste. Ce este asa de rusinos? Cand o sa scoateti si voi capul din pestera? Dar voi astia, care aruncati cu pietre, pun pariu ca nu sunteti usi de biserica.
Sa revenim insa la subiectul trafic. Da, de cand am postat acel articol, am avut, cred, cel mai mare trafic de cand scriu pe blog. Tocmai am facut 1000 pe ziua de azi. Ma gandeam ca daca as vrea sa ma lansez in advertising, ar trebui sa dezbrac gagici pe strada si sa le fac poze, ca doar asta vinde bine, nu?:D. Cine ma ajuta? Facem traficul jumi-juma, parol😀.
V-am pupat.

Later update: 2580 de vizualizari pe ziua de azi. Noapte buna.

14

36