Cred ca am o saptamana de cand nu am mai fumat. Nu simt nici o schimbare in organism. Da, inca mai simt nevoia sa fumez, mai ales cand ma enervez, iar eu ma enervez repede. Insa pana acum am tinut sa nu cad prada viciului. Din toate motivele din lume care m-ar fi putut determina sa nu fumez, singurul care a avut efect este mirosul infect al tigarilor. Am mai spus intr-un post mai vechi ca asta e determinant. Nu plamani putrezi sau uscati, nu cancerul de limba, nu piele acneica, nu iubit nefumator, nimic, in afara de asta. Cand ma gandesc: „ah, ce as fuma o tigara!”, imi spun: „dar de ce sa fac asta? oricum in final nu raman decat cu gustul ala de tutun pe care eu nu-l mai suport, o sa-mi miroasa hainele, parul si asa mai departe”. Am fumat de la varsta de 18 ani. Acum e timpul sa pun stop. Pur si simplu vreau sa demonstrez ca am mai multa putere decat American British Tabacco.

