Nu am mai scris aici de cateva zile. Pur si simplu simt ca m-am blocat. Din cand in cand cuvintele refuza sa-mi iasa de sub degete. Se impotrivesc ca nebunele, si se ascund dupa gratii invelite in intuneric. Le momesc, le vorbesc. Degeaba! Parca a secat Dexul. Stiu, insa, ca vor izvora din nou ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Probabil e un fel de ritual, un tango si-un repaus. In cateva zile o sa dansez din nou, promit.
Apropo de dans. Vreau sa merg la o scoala de dans. Poate vi se pare ciudat. Dar este ceva ce imi place si mereu am visat sa fac. Cred ca a venit timpul. Imi puteti recomanda un loc unde se preda orice fel de dans? Daca da, va rog sa imi dati cateva detalii.
In alta ordine de idei, vizavi de terapia mea antifumat. Am pacatuit. Da, am scapat intr-o seara in pachetul cu tigari. Sa-mi fie rusine! Insa atat, doar. Am regretat imediat ce am fumat, ma gandeam: ohhhhh, toata stradania mea s-a dus pe apa sambetei. Insa de atunci a trecut o saptamana si nu m-a mai tentat. Sa speram ca la urmatoarea tentatie voi rezista.

