Citeam pe badpitzi un articol despre cum si ce ar trebui sa faca autoarea blogului pentru a scapa de o haita de caini care o hartuiesc pe strada unde aceasta locuieste. Cititorii ii raspund mai in gluma, mai in serios. Cred ca am ajuns undeva la jumatatea comentariilor cand am citit unul care m-a facut sa rad in hohote:

„c h a spus pe 27 October 2009 la 2:36 pm

eu am sunat la hingherii mei:
20 de telefoane prin 15 secretare pana dai de ei la primarie…

mi-a raspuns unul care a zis ca daca sunt castrati nu le poate face nimic ( adica daca au clips verde ).

eu i-am spus ca vor sa ma muste nu sa ma futa, la care individul raspunde calm ca o sa le scoata si dintii altadata. […]”

Foarte tare! Felicitari pentru comentariu!

In alta ordine de idei, eu o sfatuiesc pe BP sa ii adoarma pe veci. Iar asta vine de la o iubitoare de animale. Stiu, nu e corect, insa nu e corect nici sa fii terorizata in fiecare zi. Clar nu este vina lor, dar nici a ta.

