Eterna intrebare a cetateanului turmentat. Ei bine, dupa ce m-am gandit sa votez in alb, ca o revolta impotriva faptului ca nu am pe cine vota pe bune, m-am reorientat catre Remus Cernea. Nu ma intrebati de ce. Habar nu am. L-am intalnit personal pe acest om. Este educat, zambitor, tanar, cu pletele in vant, nonconformist, nu crede in Dumnezeu, dar nu pare nici evil, ca sa zic asa. Stie si el ca nu are prea multe sanse. Este constient de faptul ca declaratia sa, in care spune ca nu crede in Dumnezeu, ii va afecta reusita. Si totusi isi asuma riscul. Romanul este prea prost ca sa aprecieze sinceritatea.
Acum sa fim realisti, pe cine sa votam? Tot pe lingaii astia care se pupa in fund, fura in grup cand sunt la putere, iar cand vin alegerile se cearta ca niste chiori? Tot pe astia care ne fura de 20 de ani fara incetare? Tot pe astia ce au furat intr-atat incat  nu s-a construit nici macar autostrada aia nenorocita care exista pretutindeni, numai la noi nu?

Asa ca, domnule Remus Cernea, aveti un vot si de la mine.

rc7

