Aseara am urmarit cateva secvente cu Divertis pe Pro Tv. De ce doar cateva? Pentru ca m-am plictisit ingrozitor. Mai rade cineva la glumele lor in afara de Toni Grecu?! Chiar daca o gluma a fost buna, nu pot sa rad din cauza lui Toni Grecu! Este incredibil acest om! Rade intr-una. Nu conteaza, a fost sau nu buna, el rade. Si da, in afara de Dragos Stoica- excelent, nu pot pune degetul pe nimeni altcineva sa spun ca ma amuza. Jojo isi joaca bine rolurile in general.
Apoi, prima reactie pe care am avut-o cand i-am vazut pe cei de la Divertis, a fost: „Oh, nu! Tot glume gen Mondenii, In puii mei?!”. Fix aceleasi personaje. Cum sa ma exprim ca sa ma fac inteleasa? Mi s-a aplecat deja! Se exagereaza, este dus la extrem. Nu se poate sa ai trei show-uri de comedie la televiziuni diferite si toate sa joace aceleasi personaje. Chiar daca unora le iese mai bine decat altora am senzatia de deja-vu. Il vad pe unul si ce rost mai are sa ma uit la celelalte doua?!

divertis

Sursa foto aici

