Normal că nu am mai rezistat tentației și mi-am făcut fermă. Pana acum am trei vaci, o capra si un pui de curcă. Jocul ăsta este ciudat, dar trebuie să recunosc că nu iți ia mult timp. De fapt, chiar mă enervează că se termină așa repede și trebuie să aștept nu știu câte ore ca să recoltez ce naiba am plantat. Mda, o să ziceți că nu am și altă ocupație. Frate, eu ocupații mai am, dar am memoria scurtă rău! 😀 Deși sunt femeie, nu sunt deloc tipul multitask. Nu, nu pot să mă joc și să lucrez în același timp :D. Right! De parcă ar conta.

Per total, îmi place acest tâmpițel de joc. Îmi dă așa un sentiment că fac și eu ceva în viața asta și că aș putea să mă îmbogățesc mai repede decât aș fi crezut. În plus, când mulg vacile nici nu mă dor mâinile și nici nu miroase a bălegar.

Da, am înmulțit numărul țăranilor de pe internet. 😀

