Săptămâna asta am umblat țoapă prin supermagazine după un mouse. Mi s-a stricat cel de la Verbatim (wireless) și am tot cautat unul cu diferite funcții care sa-mi satisfacă toate cerințele. Asa ca am luat un Logitech VX nano pentru laptop. Este bun. Potrivit pentru o mana mica-medie. Se mișca bine.
Într-una din perindările mele am ajuns și în Carrefour Orhideea. Acolo m-a surprins plăcut apariția pe piața româneasca a mărcii de cosmetice Olay. Sunt o mare fana a cremelor de la aceasta firma, dar și a fondului de ten, care este foarte fin și care, aplicat, se mulează perfect tenului, păstrându-i naturalețea. Eu îmi procur aceste produse din Anglia, când merg, odată pe an. Însă până se face anul, mai rămân și fără, iar asta nu ma făcea deloc vesela. Nu sunt o persoana care sa facă apel la make up complet zi de zi. Dar am și eu momentele mele. Iar ca femeie, bănuiesc ca nu este un lucru rău. De fapt, am o mare admirație pentru bărbații care se îngrijesc precum femeile. Asta rămâne intre noi🙂.
Ah, nu, nu ma refeream la transsexuali.Nu am nimic cu ei. Ci doar la bărbații care au grija de aspectul lor fizic, de piele, par, unghii, pantofi șamd. Sa nu mai spun ce admirație nutresc pentru cei care se epilează :D!

Pentru cei/cele ce caută o crema care să hidrateze, dar care să nu lase senzația de gras, aceasta este marca potrivită. Încercați cu încredere!