Am votat. Iar pentru asta am stat la o coadă de 3 ore. Incredibil! Cum gândește PDL-ul care a organizat acest tur că eu, așteptând la coadă 3 ore, aș putea sa-l votez? Dar nu îi pasă. Normal. A fost mai mult ocupat cu turismul electoral. PSD și PDL s-au întrecut în acest tip turism.
Cu organizarea de rahat a evenimentului, prin numărul mult prea mic al urnelor, prin turismul electoral, cele două partide și-au aranjat poziția în turul doi. Și da, am votat Antonescu, chiar dacă am spus Remus Cernea într-un alt articol. Ar fi fost o glumă bună să intre în turul 2😀. Nu sunt fan nici Antonescu, dar ar fi fost răul cel mai mic.

Adevărul este că  țara are ceea ce merită. Dacă inculții noștri compatrioți își vând voturile pentru cel mult 100 RON sau o găleata pentru muls vaca, iar intelectualii aleg să stea acasă decât să meargă la vot, atunci ne merităm soarta. Acesta este nivelul țării în care trăim. Să nu-i mai aud pe-ăștia de la Galați, Suceava, Vaslui și alții care se vând atât de ieftin, ca vai, ce săraci suntem! MERITĂ! Nici nu le doresc să se ajungă vreodată!
Dacă aș avea puterea, ăstora le-aș lua dreptul de vot. Imbecilii! Nu aș fi avut nimic împotrivă dacă asta ar fi gândit că este mai bine pentru țară. Dar nu, ei nu gândesc. Vitele au un nivel mai crescut de gândire.

PDL-ul acum ne va pune taxe și pe oxigen. Ăstora care s-au vândut nu le pasă. Oricum sunt săraci, la propriu și la figurat. Dar am și eu dreptul la viața. Și nu la una de rahat! PSD, deja a furat de ne-a rupt, nu-i mai vreau! De-abia acum pun cea mai serioasă întrebare: și eu cu cine votez?