Am luat o pauza de scris. Poate din cauza faptului ca in ultima vreme o serie de energii negative s-au tot rotit in jurul meu si cred ca nu am dorit sa transmit asta si pe calea scrisului. Acum m-am intors. Voi incerca sa ignor negativismul si voi scrie despre partea amuzanta a lucrurilor.

Mi-am petrecut inceputul de an la Busteni, mai exact, Poiana Tapului, intr-o vila noua. Noi am fost primii oaspeti. A plouat tot timpul, mai putin in ziua in care am plecat acasa, cand a nins, culmea ironiei. Baietii au facut gratare pe ploaie si in noroaie. S-a lasat cu mima si jocul ala din Inglorious Basterds. Cel mai tare moment a fost acela in care unui prieten de-al nostru i-a picat sa-si ghicesca personajul: Bin Laden; in conditiile in care, la avatarul de pe Facebook, poza lui este modificata in asa fel incat juri ca este Bin Laden in varianta romaneasca:D. Asta o stiam toti, numai el nu, iar cand a intrebat daca personajul face parte din lumea divertismentului, s-a produs o „explozie” de rasete. A mai intrebat apoi daca face sport, iar cineva i-a raspuns: „da,extrem”😀.
Faze dragute au mai fost, foarte multe chiar. Unul dintre noi, chiar daca se asaza la masa odata cu toata lumea, „reuseste” intotdeauna sa se ridice ultimul; si nu peste 10 minute, dureaza parca o eternitate. Daca va puteti inchipui ca noi, fetele, am dansat si cantat cel putin 3 melodii si el inca manaca. Culmea este ca are tot atatea kg cate am si eu😀.
Aceeasi persoana adoarme la un moment dat pe canapea, stand in fund ca toti ceilalti. O voce masculina simte nevoia sa-l denumeasca : „Master Zen”, aratand cu degetul catre cel pe jumatate adormit. Mai trec cateva minute bune, timp in care noi vorbim si radem destul de tare. Cineva observa ca cel care doarmea avea un ochi aproape deschis. Vocea de mai devreme concluzioneaza din nou: „Maestrul Zen e precaut!”😀
Eu, care aveam de ghicit nu mai stiu ce naiba celebritate, cu mintea obosita si calupul de intrebari aproape terminat, mai fac o incercare de descriere a personajului: „este crescator de albine?”. Toata lumea pufneste in ras si evident ma intreaba cati crescatori de albine celebri cunosc😀. Normal: niciunul. Stiam de pana sa intreb, dar asta mi-a venit in minte.  Mistourile de a doua zi au dovedit ca a meritat😀.

P.S. Printre picaturile de ploaie si prieteni, am vazut pentru prima oara curcubeul iarna. Si l-am imortalizat.