I. Astazi am mers, in sfarsit, in parcul IOR. Am poftit ieri cand ningea asa de frumos, insa caldura din casa ne-a toropit pe amandoi si ne-a trimis la un somnic bun de dupa amiaza. Desi a fost mult mai frig azi, nu ne-am mai dat batuti. Ne-am luat aparatele foto si am fugit. Si tocmai pentru ca mi-am cumparat manusi fara degete special ca sa pot fotografia in conditii de frig, nu am putut sa o fac deoarece imi paralizau unghiutele cu degete cu tot in secunda 2 cand le puneam pe aparat. Asa ca am servit mai mult in postura de model decat cea de fotograf. Cea mai reusita am postat-o.

Uite si o poza cu mine in zapada alba si crunta. M-am intors de cateva ore bune, dar am inca  nasul si picioarele inghetate. Data viitoare beau doua pahare de vodka inainte sa ies sa pozez la            -15C. Un lucru e sigur, pozele vor arata ciudat😀.

II. La mine pe strada se face trafic cu vin. De ceva vreme incoace, femei si barbati formeaza coada la portbagajul unei masini din care proprietarul vinde vin. I-am lasat sa-si termine treaba, apoi, la sfarsit, am furat o fotografie. Nu am nimic cu domnul care vinde, dar uite, am ceva cu basamagiii care pun mana de la mana si-si cumpara vin, ca sa-l bea in strada. Bleah!