Am preluat o mare leapsa de la Niciodatasingura, dar am facut-o mai scurtă.

1. Care e culoarea ta de helancă preferată?
Nu port helancă.

2. Cum te simţi acum?
Obosită și fericită.


3. Care e ultimul vis pe care l-ai avut?
Mă alergau niște larve imense prin masina fratelui Ivan.

4. Ai putea mânca o lună întreagă felul tău de mâncare preferat fără să te saturi de el?
Nu.

5. De ce ai o poftă puternică acum?
somn.

6. Câte dormitoare are casa ta?
niciunul, n-am, sunt homeless, poate mă aude și pe mine cineva😀.


7. Care e ultima melodie de care ai fost obsedat?
În sensul bun Ride it – Jay Sean, iar în sensul bad Pitbull – Hotel Room Service

8. Sunt părinţii tăi stricţi?
Chiar nu mai contează acest aspect.

9. Ai sări cu paraşuta/parapanta/planorul?
Da, da, da!


10. Ai lua masa cu George W. Bush?
Nu aș ține morțiș.


11. E ceva strălucitor în camera ta?
Da, dacă aprind lumina.


12. Unde vei merge sâmbătă seară?
Unde merg de 3 ani în fiecare sâmbătă, la culcare..

13. Ai mers cu trenul?
De când m-am născut.

14. Ce face mâine prietena ta cea mai bună?
Nu cunosc termenul de prietena cea mai bună.

15. Ai văzut filmul The Butterfly Effect?
da.

16. Ce crezi despre Yankees?
O nație controversată.

17.Când ai plâns ultima dată?
Fuck! Eu, bocitoare înăscută, am uitat!

18. Ai intrat vreodată într-un zid?
da, asta în condițiile în care nu merg nici cu mașina nici cu bicicleta :))

19. Crezi ca eşti bătrân?
Câteodată da.

20. Ţi-e frică de întuneric?
Dacă dorm, nu.

21. Bați în lemn?
mai mult în calorifere.

22. Ai o vedere bună?
Da, una de pe vremea lui Ceausescu cu „Salutari de la Agigea!”.

23. Poti sa faci hula hoop?
Nu. da’ pot să fluier cu degetele în gură (ale mele), se pune?

24. Unde sunt părinţii tăi?
Acasă.

25. Ai fost vreodată sărutat în lift?
Da, nu, da, nu, da, nu…

26. Ai intrat într-o încăpere pe fereastră vreodată?
Da.

27. Cât de des vorbeşti la telefon?
Cât de des pot să-l și plătesc.

28. Ierţi prea mult?
N-am ce.

29. Deţii o armă?
Nu, dar câteodată se simte nevoia.

30. Îţi place părul tău?
Și nu numai.

31. Îţi place de tine?
Și nu numai mie.

32. Eşti mai apropiat de mami sau de tati?
Amândoi sunt la 60 de km de mine.😀

33. Ţi-a plăcut leapşa asta ?!
Nu prea, dar am zis să intru și eu în rândul lumii.


Pfua, m-am simțit ca în clasa a 8-a pe alocuri. Mai țineti minte caietele alea de amintiri?😀