Aproape întotdeauna am avut un păr frumos. Și nu mă laud, este doar un fapt. Deseori prietenii îmi admiră cu voce tare părul, iar coafeza taie cu milă din el. Da, recunosc, dacă e să am vreo obsesie legată de corpul meu, este cea legată de păr. Și anume: nu-mi place senzația de păr nespălat, îngrășat sau, din contră, uscat. Nu-mi place să-i văd vârfurile despicate, să-l simt sticlos, aspru, lânos, să se electrizeze sau să se încurce în ceafă etc. Specific ca am părul lung. L-am avut aproape întotdeauna lung, cu excepția câtorva dăți când l-am tuns din cauză că nu mă mai înțelegeam cu el. În sensul că asta era singura modalitate de a îi oferi regenerarea de care are nevoie la câțiva ani. Îmi place senzația de mătăsos, de full. Atunci când îmi plimb mâna prin el să mă relaxeze. De mică am avut un „fetish” pentru păr. Îmi amintesc că adormeam jucându-mă în părul mamei seară de seară. Iar când am mai crescut, am continuat să adorm jucându-mă în propriul păr. Recunosc, încă o mai fac din când în când. Probabil de aceea îmi plac și pisicile atât de mult😀.
În fine, prin acest articol nu doream decât să dau câteva sfaturi celor care au nevoie. Nu știu câte dintre voi au observat ca pe piața românească a intrat masca pentru păr de la Pantene.

Eu am descoperit această mască acum 7 ani când locuiam în Anglia. De atunci o folosesc aproape constant după fiecare duș. Problema mare era când rămâneam fără. Întoarsă acasă, nu mai aveam cum să alerg până la Boots să-mi cumpăr o alta. Îmi făceam eu stocul atunci în câte o călătorie ulterioară pe tărâm englezesc, dar nu de ajuns. Când făceam cumpărăturile de Revelion, am găsit-o în Cora, spre surprinderea mea. Costa 15 RON. Nu, nu este mult dacă vreți să-mi știți părerea. Dintr-o cutie ca aceasta folosesc aproape 3 luni. Iar efectul este unul incredibil!  Mofturoasă cum sunt și obsedată, afirm cu o foarte mare convingere că aceasta este singura mască de păr care oferă ceea ce promite. Un par sănătos, lucios, mătăsos, full, care nu se încurcă așa ușor, etc.
Se aplică după spălare, se ține 5 minute, apoi se clătește bine. Veți simți chiar din acea clipa cum textura părului vostru se schimbă în bine. Dacă nu doriți să stați cele 5 minute de fiecare dată când îl spălați, puteți să aplicați pe păr cam cât o jumătate de moneda mică după ce l-ați șters, dar încă umed. Apoi îl uscați. Recomand folosirea măștii pe tot parcursul anului. Sunt mai multe tipuri de mască. Cred că vreo 3. Fiecare dintre ele hidratează într-un mod foarte plăcut.