Azi am intrat, cred ca pentru prima oara, pe blogul lui Dan Voiculescu. Pe intelesul tuturor: „Mogulul de la Antene” sau „Motanul Felix”. Nu am cautat sa ajung intentionat pe blogul asta, desi stiam de ceva vreme ca exista. Cum nu prea imi place sa ma bag in chestii grele, precum politica, nu m-a atras ideea. Astazi insa, cautam un nisip special pentru Tiesto, pisoiul meu, care binevoieste sa-l imprastie prin toata baia atunci cand ingroapa, ca apoi sa i se lipeasca de labute si sa-l aduca si prin sufragerie. Asa ca am zis „gata”. Am dat cautare in google si hopa! intru pe acest articol. Eu cum sunt nebuna dupa orice pufulet de pisic, nu m-am putut abtine si m-am uitat la poze, apoi am citit textul. Titlul mi s-a parut bizat din start, dar la cat se vorbeste prin presa despre acest personaj, chiar nu mai faci diferenta la un moment dat. Da, mi-am dat imediat seama al cui este blogul. Am zambit, gandind ca totusi cineva din familia dansului putea sa pastreze sufletelul. Dar ma rog, poate nu sunt iubitori de animale. Sau poate domnului Dan Voiculescu ii face deosebita placere sa constate „over and over again” cat de ipocriti pot fi romanii. De ce? Ei bine, eu am un obicei tampit sa citesc comentariile articolelor. Niciodata nu trec de acel post daca nu am citit minimum 5 comentarii (asta in caz ca sunt atatea).
Exemple de comentarii gasite la articolul in cauza:

„Corbalb Says:
Mai 30th, 2009 at 10:43 pm

locuiesc la casa, am trei baieti si un Golden retriever…chiar imi trebuie un motanel…Daca nu este incomod (in sensul ca poate vor fi solicitanti din Bucuresti caz in care adoptia devine mai lesne) il putem primi cu drag…”

„Adrian Ciubotariu Says:
Mai 30th, 2009 at 11:38 pm

De vreo 2 luni caut un pisoias precum Felix. Va rog sa ma contactati.”

Aici intervine un alt comentator si ii raspunde lui Adrian: „
Valcu
Says:
Mai 31st, 2009 at 6:34 am

Imi cer scuze pt comentariu, insa nu m-am putut abtine: Adrian, daca cauti de 2 luni un motan si nu gasesti…..ai probleme :) )”.

Bravo Valcu, mi-ai placut!

Continuu sirul ipocriziei:

Mitz Says: Iunie 2nd, 2009 at 1:01 am

EU il vreau pe motanul Felix. Nu pentru ca a ajuns o vedeta, nu pentru ca e de la Dan Voiculescu ci pur si simplu pentru ca e un motan cu o privire suava si pentru ca vreau sa fie prietenul meu “de apartament”. Fara alte dulcegarii :p

popescu lavinia Says:
Iunie 2nd, 2009 at 1:03 am

Buna ziua,
Dati-mi mie va rog pisoiasul. Nu vreau o ceremonie oficiala, vreau doar motanelul. Sunt din Pitesti, am 23 de ani si iubesc la nebunie orice animal si pasare. Am conditii pentru pisoias. Puteti sa il vizitati oricand.
Sper sa vedeti mesajul meu si sa mi-l oferiti.

GABRIELA Says:
Iunie 2nd, 2009 at 1:59 am

MI-AS DORI ENORM ACEST PISOI!!!
(locuiesc in Bucuresti si am un job care-mi permite sa am grija de motanel)

Alexandra Says:
Iunie 2nd, 2009 at 8:08 am

Domnule Voiculescu, mi-ar face mare placere sa adopt pisoiasul, pentru ca al meu (identic cu cel din imagine) a murit in urma cu doua saptamani.

bianca Says:
Iunie 2nd, 2009 at 9:32 am

foarte frumos acest motanel “vagabond”…..iubesc pisicile….si-mi doresc foarte mult unul.Daca o sa fie acesta sau nu….dumneavoastra hotarati. va multumesc.

LUMINITA Says:
Iunie 2nd, 2009 at 2:23 pm
Fetita mea ( are 9 ani ) iubeste foarte mult pisicile si ma roaga de mult timp sa-i aduc o pisica acasa . Hraneste toate pisicile din parc . Desi i-am luat multe pisici de plus , nu este multumita . Nu am fost hotarata sa-i iau o pisica , pana cand nu l-am vazut pe Felix in ziar . Sunt convinsa ca va fi fericita , si deja caut un pisoi asemanator in cazul in care Felix va ajunge la alt camin .
Toate cele bune.”etc.

Am comentat si eu, nu ca as fi vrut pisoiul, dar mi s-a parul interesant fenomenul acesta. Dintr-odata toata lumea descopera ca isi doreste un animal de companie, iar acela trebuie neaparat sa fie „Motanul Felix„, cel din articolul domnului Dan Voiculescu, fireste.

P.S. Eu am postat cateva pisici spre adoptie de aproape 1 an si nu am avut nici macar o singura oferta. O fi din cauza ca nu le-am botezat Felix?!😀