Da, imi este drag ca un rahat aflat in plina tinerete, cu mot cu tot, din care ies aburi si mirosuri menite sa acopere chiar si hoiturile aflate la plimbare prin mallurile care se construiesc si nu se mai sfarsesc.

S-a mai construit un Mall, de parca asta ne lipsea. Lumea s-a grabit sa „sa calca” in picioare, ca deh, asa-i romanul. Nu stiu unde exact se afla acesta, dar stiu ca este in Berceni. Nu ca sunt plina de fite sau nu mai stiu ce, dar am fost si eu de vreo 2 ori in viata mea in zona aia, mi-am umplut cizmele de noroi, iar turma de maidanezi era cat pe ce sa-mi rupa pantalonii. Ca sa nu mai vorbesc de culoarea unor oameni de prin partile acelea. Dar sa zicem ca nu conteaza nici asta. Intrebarea mea este: ” Ce dracu ne trebuie atatea Mall-uri de parca vine sfarsitul lumii?”.

Citeam nu stiu unde ca Bucurestiul este capitala mallurilor. Completez: a gunoaielor, maidanezilor, cacatilor de maidanezi pe trotuare, gropilor si romilor. Multumesc.