Ca majoritatea femeilor ajunse in pargul celor 30 de ani am suferit si eu cateva schimbari fizice. Printre care se numara si ingrasarea. Nu mult, insa am si eu o pasarica plecata de-acasa. Nu-mi place celulita, nici pe mine si nici pe altcineva. Asa ca am urmat mai multe diete. Unele aveau efect pe moment, apoi reveneam in forta in frigider, cu urmarile de rigoare. Altele aveau efect peste ceva timp si tineau un pic mai mult.
Stiti, eu am un obicei tampit de foarte multi ani. Mananc noaptea. In sensul ca ma trezesc pe la 2-3 chiar 4 dimineata merg direct la frigider. Este o chestie cu acidul gastric care in mod normal nu ar mai trebui se se mai secrete de pe la orele 23.00. Mie, probabil si din cauza faptului ca 1 an am lucrat pe schimbul de noapte cand traiam in Anglia, mi s-a dereglat metabolismul. Inainte nu ma deranja ca mancam noaptea. Cantaream oricum tot 49 de kg. Dar acum a devenit o problema. Nu sunt grasa, dar visez la cele 49 de kg pe care le aveam, acum ca nu mai pot sa redevin schiloada de alta data. Am simtit ceva rezultate cand alergam, adica faceam jogging, o vreme am mers la sala, am sarit coarda, am renuntat la paine. Toate astea au oarece efect. Dar cel mai bun efect l-am obtinut acum cativa ani cand, am facut pneumonie la inceputul lunii februarie si la sfarsitul lunii februarie.😀 Stiti cum eram? Pfua! Redevenisem schiloada la care visam de atata timp.
Acum cu raceala-gripa asta (ce-o fi), observ ca intru iar la apa. Sa ma bucur, sa nu…