De dimineata am plans. Am intrat pe un site cu specificul „salvati animalele” unde am gasit un link care ducea pe site-ul PRO TV. Acolo am vazut cum un caine se chinuia impuscat de un vanator si o vulpe care era batuta cu bestialitate. Eu inteleg ca oamenii astia nu au nici un pic de suflet si nici prea multa educatie, dar nu putem inchide ochii la nesfarsit lasand sa sufere niste suflete nevinovate. Eu, personal, simt ca disper cand vad asfel de comportamente. Intr-unul din cele 3 parcuri apropiate de blocul unde locuiesc este un catel care si-a pierdut un ochi, sunt convinsa ca acesta este rezultatul unor tratamente oribile aplicate de unii care se numesc oameni.
De multe ori am spus ca daca as castiga la loto, asta ar fi primul lucru pe care l-as face, si anume, un adpost pentru catei. Dar stiu, nu voi castiga niciodata. Imi doresc foarte mult sa ajut aceste amarate animalute si nu stiu cum. Disper cand merg pe strada si vad catelusi slabi, urdurosi si speriati. Oameni buni, acesti catei nu au nici o vina ca sunt pe strada. Credeti-ma ca isi doresc un stapan mai mult decat orice. Oricine poata sa vada acest lucru in mai putin de o ora dupa ce se apropie de un caine.
Ce tara trista este Romania!