Normal ca iar am absentat de aici. Imi place sa trag chiulul. Este un fapt deja stiut de cei apropiati. Dintre toate ce le fac zilnic, cea mai mare pierdere de timp mi se pare ca este a manca. Nici nu incape in discutie verbul a gati. Apropo, caut sot bucatar. Hihihi! Glumesc, nu va imbulziti. Si totusi fac un anunt cat se poate de trist: mi-e foame.

In alta ordine de idei, zilele trecute am avut parte de o mica nenorocire, ca sa spun asa. Mie, care de obicei sunt ceas (niciodata nu-mi intarzie menstra), de data asta pac, mi-a venit la 21 de zile. Nu am patit niciodata asa. Sun pe ginocoloaga care ma controlase cu vreo saptamana jumate in urma si-mi spune „fa repede un test de sarcina!”. Execut ca o fata ascultatoare si astept uitandu-ma la minunea aia de test cum se face prima linie rozuliu sters, abia perceptibil, apoi linia de control de un roz frumos aprins si bine conturat. M-a luat cu rau. Nici un test de genul asta pe care l-am facut in viata mea nu mi-a aratat linia de test nicidecum roz transparent sau abia perceptibil. M-am dus repede la farmacie si am mai luat un test. Am bagat 7 cani de apa in mine ca sa pot urina. Intr-un final ma trece. Rezultatul negativ. A doua zi, la cabinetul ginecologic, imi spune ca s-ar putea sa fi avut un avort menstrual.
Pana aici toate bune, daca pot sa spun asa. Apoi a urmat calvaul. Ecografie transvaginala, eu sangerand. Oribil! Dar asa a descoperit ginecoloaga mea ca am 2 fibroame uterine, unul care se dezvolta armonios in interiorul uterului meu si unul la suprafata, ovarul drept micropolichistic si atasat de uter din cauza unei anexite netratate si cronicizate,iar ovarul stang cu un chist pe el de 1 cm. Uterul retrovers (asta o stiam). Asadar imi iau gandul de la copii. Am avut o zi groaznica. Am plans si mi-au trecut prin minte tot felul de lucruri. Mi-am reprosat ca nu am facut si eu un copil cand eram mai tanara. Dar tot degeaba. Se pare ca acum va trebui sa fac tratament hormonal cu Duphaston. Iau calciu, un antibiotic timp de 5 zile pe care l-am mai luat candva 2 ani pentru TBC, Ciprinol, deci cred ca va avea efect zero asupra anexitei mele.

Nu stiu cand am inceput sa am problemele astea. Am mai facut ecografii. Ce-i drept, abdominale si nu transvaginale. La toate mi s-a spus ca sunt ok. Iar acum, dintr-odata, atatea diagnostice. Nu stiu ce sa mai cred.
Mergeti si faceti asa ceva din timp, ca sa nu va treziti ca mine.

