Stie cineva un tratament cu efect aproape garantat pentru o anexita? Daca da, va rog sa-mi lasati un cometariu.

In articolul despre „chisturi, fibroame si aripi frante”, am scris despre necazul meu. De atunci tot caut tratamente. Precizez ca ginecoloaga m-a pus pe Ciprinol 5 zile pentru anexita (apa de ploaie), pentru ca se pare ca daca pana sa iau antibioticul nici nu ma durea ovarul ala, acum ma sfasie de durere. Poate l-o fi sensibilizat. Oricum iau nurofen pentru durere ca sa mai pot calma. Dupa antibiotic urmez cu ovule Gynozol de 400 vreo 6 zile. Iau si calciu 10 zile pe luna ca sa nu ma anemiez, desi de fier nu a zis nimic, in fine. Apoi din ziua 14 a ciclului menstrual pana in cea de-a 24 iau Duphaston 2 pastilute pe zi. Ideea este ca eu luna asta am avut ciclu menstrual de doua ori la o saptamana diferenta. Unul la 21 de zile si altul la 29 de zile. Normal ca m-am intrebat pe care sa-l iau in calcul. Astept poate vine si saptama viitoare :)))).
Din cate am observat, Duphastonul asta este un progesteron. Pai si asa fara dozare hormonala o fi bine sa-l iau? Eu oricum sunt paroasa pana la Dumnezeu. Daca ma dereglez de tot?😀

Cativa/cateva dintre voi m-ati incurajat si va multumesc tare mult pentru asta. Am sa ma interesez cum as putea ajunge la Sovata, asa cum m-a sfatuit cineva aici.

Prin perindarile mele pe internet am gasit un tratament naturist pentru a trata infertilitatea. Am aflat despre branca ursului care nici nu stiam ca exista. Dar dintre toate cea mai interesanta mi s-a parut aceasta reteta, pe care as dori sa o urmez.