Salutare tuturor. Am avut o saptamana de ciocolata, la propriu. Cred ca ar trebui sa ma inscriu in Grupul Anonimilor dependendti de Ciocolata. Daca unii isi ineaca amarul in alcool, in tigari, cluburi si droguri, eu am gasit confortul de care aveam nevoie in CIOCOLATA, da. Bounty, Milkyway, Snickers, Poiana, Toberone si nu in ultimul rand am descoperit ieri la Carefour Quality Street. WOW!!!! Sunt preferatele mele. Le-am descoperit in Uk. De cand am plecat nu am mai papat nici una. Asta pana ieri cand am reusit de una singura sa dau gata o jumatate de cutie intr-o ora. Va jur ca nu ati mancat bomboane mai bune ca astea. Ar trebui sa ma platesaca astia pentru reclama, zau. In fine, deja cresc in solduri vazand cu ochii. Trebuie sa fac o cura de dezintoxicare. Ciocolata creeaza dependenta. Chiar acum, cand scriu aceste randuri am sub nas un Bounty, sau ma rog, ce a mai ramas din el.
Daca de tigari am reusit sa ma las, nu prea cred ca o sa fie la fel de usor cu ciocolata. Dar de maine gata, embargo!

Tiesto face „progrese”, a invatat sa stropeasca. Drept urmare l-am programat la castrare pe 28 decembrie. Mi-e mila de el, dar in afara faptului ca sa facut pipi in geanta mea, m-a si atacat de doua ori pentru ca am indraznit sa inchid un geam, care il despartea de hoarda de pisici si motani de afara.
Am mana dreapta facuta franjuri de domnul motan, care si-a si incasat-o imediat dupa, evident. Piciorul inca are culoarea verde -galbuie. Adevarul este ca l-am aruncat pe fereastra cand am vazut cat de rau m-a atacat. Stau la parter, nu va speriati. De prost ce e si speriat de lumea de afara s-a intors negresit in casa pe aceeasi fereastra in urmatorul minut.

As mai avea cate ceva de povestit, dar o voi face data viitoare. Acum ma duc sa-i trag jaluzeaua iubitului meu de motan care face „bau-bau!!!”, chemandu-si prietenii.