Acest post are un destinatar special. Si anume „prietena” mea. Desi nu am intalnit-o niciodata, am vorbit de cateva ori. A fost de ajuns incat sa-mi dau seama ca acest personaj are nevoie de un psihiatru. Si nu unul oarecare, ci unul bun. Evidend, ca si orice nebun, neaga problemele care le are. Nu am intalnit o alta persoana care sa minta la fel de mult. Fara nici un motiv, fara nici o noima. Una ii se comunica si alta spune. Le pune cap la cap, le amesteca, face o mixura care, daca nu esti pe faza, juri ca este pur adevarat. Traieste o adevarata telenovela, una din care nu lipsesc”farmecele”, descantatul, ura, iubirea, invidia, o adevarata drama pe care ea o creeaza, isi joaca propriul rol incredibil de bine. Face pe victima, ca apoi sa pozeze in invingatoare. Toate acestea… habar nu am pentru ce. Dar daca ii trimiti un singur SMS in cu urmatorul continut: „Muuuuuu!”, se dezlantuie o adevarata furtuna de cuvinte primitive cu blesteme care mai de care mai ciudate. Precizez ca aceast personaj are frumoasa varsta de 44 de ani. Ceva recomandari de un psihiatru bun?