Late update: Tiesto a devenit eunuc. L-am luat de la clinica pe la ora 17.00, apoi l-am urmarit cum se plimba bezmetic prin casa impleticindu-si piciorusele si neavand nicio directie. Cadea des si se cam lovea de tot ce prindea. Am incercat sa nu-l las, dar 3 ore sa te plimbi dupa el prin casa in permanenta nu-i chiar usor. Plus ca avea halucinatii, cum ma apropiam de el vroia sa fuga, parca il vedea pe dracu’. Si bineinteles ca isi impleticea si mai tare picioarele, lovinduse cu cea mai mare viteza de mobila. Asa ca l-am lasat in voia sortii sa se plimbe, incercand doar sa iau din calea lui obiecte mai periculoase.
A dormit apoi toata noaptea langa mine incepand cu ora 1 dimineata. De dimineata pe la 6 m-am trezit sa vad daca merge ok  ca sa ii dau si lui papa. Trecurera mai mult de 24 de ore. Cand a vazut papica a miaunat scurt de doua ori de bucurie. Nu a papat mult, dar a papat. Apoi si-a reluat activitatea de din inainte. Sa-si strige iubita pe la geam.
Azi am fost cu el la vet ca sa ii faca antibioticul. A zis ca arata bine. Doamne ajuta. Acum doarme.

Azi e o zi speciala. Tiesto is va pierde barbatia, din pacate. Am emotii mari pentru el. Nu vreau sa pateasca nimic si nu imi doresc ca decizia pe care am luat-o sa-i afecteze cumva starea de sanatate. Din pacate, a trebuit sa o fac din cauza agresivitatii de care a dat doavada si din cauza stropitului prin diverse locuri.
Multi ar spune ca locul animalelor este afara. Asa spune si tata. Sunt convinsa ca daca as avea o casa a mea pe pamant l-as lasa sa iasa, dar nu mi-ar placea sa vina acasa batut, schilodit sau mai stiu eu cum de dragul matelor din vecini. In concluzie, tot la castrare s-ar ajunge.
Mititelul de el nu intelege de ce de aseara de la ora 23.00 nu mai are mancare. Il vad agitat, ma priveste intrebator, se da pe langa farfuria in care ar trebui sa fie ceva (el are in permanenta papa, nu este lacom). Nu pot sa-i dau. Cred ca pana la urma o sa plec cateva ore de acasa ca sa nu il mai vad cum nu intelege de ce nu primeste nimic. Si nici macar nu stie sa ceara. Se aseaza in fata farfuriei si asteapta.  Este un dragals.
O sa fac tot posibilul ca dupa operatie sa-i fie bine. Urmeaza cateva zile de antibiotic preventiv. Cel mai ciudat este ca se ajunge la un cost destul de maricel. Am tot citit pe siteuri, forumuri despre cost si era undeva la 100 RON. Ei bine, in Brasov, se pare ca nu sunt aceleasi preturi. Am sunat si am intrebat. Cu tot cu tratament se ajunge undeva la 250 RON. Dar de, ce nu fac eu sa-i fie bine „copilului”. Mai era un loc in care mi s-a raspuns asa intr-o doara ca ma costa 150 fara sa i  se dea antidot, fara antibiotic. L-am intrebat pe domnul de la telefon daca i se administreaza antidot dupa anestezie. La care el imi raspunde pe un ton destul de iritat: „ce importanta are?”. Hello! Daca nu avea importanta nu intrebam, logic, nu? Asa ca am inchis telefonul mai iritata decat el si am cautat o alta clinica.