Precum un om care nu are ce face in noaptea de Revelion am butonat televizorul aproape toata noaptea. Am ramas mai mult pe PRO-TV pentru ca nici nu deranja, nici nu excela. Mai putin momentele manelistice care au abundat pe toate canalele.
Antena1 a avut ca tema celebrarea revelioanelor mai multor tari. S-au chinuit sa aduca tot felul de animale in platoul de filmare. De la canguri si maimute la camile. Minunat! Inca ma urmareste imaginea FOARTE PLICTISITA a ingrijitorilor de camile. Ce stare „faina”de Revelion transmiteau acestia! Am incercat sa ma uit la momentele umoristice oferite de Bendeac. Nu am reusit. Pentru ca mi s-a parut dezgustator momentul cu cei doi ( vestitul „nu stiu!!!” si prietenul acestuia) in sectia de politie. Poate sunt eu ciudata, sau poate umorul meu trece printr-o perioada de neinteles. Dar faza cu violul si „reconstituirea” acestuia, unde personajul „nu stiu!” se distra grozav simuland un act sexual fortat, mi s-a parut de toata jena. Asa ca am schimbat canalul. Pe ProTV.
Acesta a avut ca si tema muzica din anii ce au trecut. Astfel ca le-am vazut reunite pe fetele de la ASIA, pe cei de la Body & Soul, LA (hihihihi!) etc.  Interesant intr-un fel, as spune, dar nu ceva care sa merite locul unui show de Revelion. Slabut pentru un post de televiziune care este pe locul 1.
Azi m-am incapatanat sa ma uit pe Antena1. Am revazut cateva momente. Apoi a urmat un program de a doua zi de Revelion (poate ma insel eu), unde am avut uimirea sa vad iar trupe reunite ca HiQ cu Dana Nalbaru, ASIA etc. Acum stau si ma intreb, de la cine a venit ideea cu reunirea trupelor… Antena1 sau ProTV? Ciudata coincidenta.
Oricum, am trecut in 2011 si cu totii ne dorim mai bine. Asta va urez si eu! La multi ani si la mai bine!

