Cei mai multi, cand ajung la sfarsitul unui an, isi fac asa-zisul bilant si continua cu planuri pentru anul ce urmeaza.
Asadar mi-a trecut si mie prin minte sa adun, sa fac un bilant. Ce gluma buna! Ce Dumnezeu sa adun?! Da, o mare realizare este faptul ca m-am lasat de fumat, iar aici se incheie lista mea cu mari realizari. In concluzie nu mi-a luat prea mult sa adun pentru ca nu am avut ce. Am reusit sa supravietuiesc, este cea de-a doua realizare a mea. Doh! Suna absolut normal, dar stiu de ce spun asta. Ar mai fi ceva. Am hotarat sa o iau de la capat. Asta ar putea sa schimbe multe in viata mea. Insa nici pentru asta nu-mi fac nici un plan. Las totul sa se intample pur si simplu ajutandu-ma de oportunitati. Oportunista, ai?! Cine nu este, daca e sa o iei asa?
Asta este planul meu de bataie. O sa incerc sa fac o lista cu ceea mi se intampla bun sau rau anul acesta. Ar fi interesant, la sfarsitul acestuia, sa aflu daca fac sau nu umbra pamantului degeaba.

P.S. Ca sa nu iau pe cineva prin surprindere. Anul acesta ma voi casatori🙂.