Cum reusesc unii sa ma gaseasca in Google 🙂 :

1. ce fac francezii cu banii? Unii ii beau, altii isi iau case, dau tiganilor, scuzati, romi ca sa se intoarca in Romania, altii ii pun la banca… Stiti voi altceva? 🙂
2. sex cu cristina ciobanu. Inteleg ca unii au fantezii, dar nici chiar asa :D.
3. filmata cu telefonul sex. Stiam eu ca s-a invetat si telefonul asta :D. Si cat l-am mai cautat! :))
4. cum raresc tigarile. Sunt intr-o mare incurcatura aici. Zau daca stiu raspunsul la asta :))
5. ochii mei spun multe. Si ai mei, zau. Suntem doi acum. Se mai ofera cineva? 😀
6. bendeac can can. Deci Bendeac can, can. Pai daca vreau, si eu can. Toata lumea can daca vrea 😀
7. nu mai rezist. Si eu am aceeasi senzatie cateodata, dar rezist. Rezista si tu!
8. pisici care fumeaza. Aha! Deci de-aia tuseste Tiesto. Fumeaza pe ascuns! :D. (pentru cine nu stie, Tiesto este motanul meu ).

Cam atat pentru acum 🙂

