Cineva mi-a sugerat sa scriu despre „Earth Hour”. Despre asta va fi acest articol.
Cum ne-am obisnuit de atata timp, in ultima noapte de sambata din martie se da ora inainte cu o ora. Adica ora 3.00 va deveni ora 4.00.  In consecinta, anul acesta, 27 Martie va fi ziua cea mai scurta.
Aceasta data a fost aleasa la nivel mondial ca fiind „Earth Hour”, sau Ora Pamantului. O campanie ce trage un semnal de alarma vizand direct incalzirea globala si pericolele generate de aceasta.
Toti care vor sa ia parte la aceasta campanie trebuie sa stinga lumina intre orele 20.30 -21.30. Un Pamant cufundat in intuneric. O ora in care se va consuma mai putina energie la nivel mondial.
Sfatul meu: faceti dragoste, s-ar putea sa nu va para atat de lunga ora aia😀.
Eu am sa sting lumina si am sa incerc sa visez cu ochii deschisi🙂