M-am trezit iar devreme. Si visam atat de frumos…
Ma streseaza iarasi acneea. Spuneam ca acum 2 ani am urmat un tratament cu Roaccutane pentru aceasta. Intr-o luna am vazut o imbunatatire in ceea ce priveste aspectul pielii. Mentionez ca acneea urata este localizata pe spate, uneori pe gat si fata. Insa pe fata nu este atat de rea. Sau poate trebuia sa spun ca nu era, pentru ca de o luna ma confrunt cu o fata hidoasa de-a dreptul.
Am facut tratamentul doar o luna atunci, desi mi se recomandase minim 6 luni. Recunosc ca mi-a fost teama de reactiile adverse. Dupa ce pielea mea incepuse sa capete un aspect curat, am oprit pastilutele minune.
Asta si pentru ca timp de 2 ani dupa tratament nu am avut voie sa raman insarcinata. Nu am vrut sa-mi expun corpul unei doze exagerate de vit. A. Iar eu mi-am dorit un bebe. Ca nu a fost sa-l am, este partea a doua.
Intre timp am descoperit si cauza acneei. Ovarele micropolichistice plus cele doua fibroame. Si ca o paranteza, unul din medicii care m-au operat de glanda tiroida, dupa ce a vazut cum arata mi-a zis ca sunt rezultatul Cernobalului.
In fine, cu siguranta acum am o dereglare hormonala. Am facut tratament cu Duphaston, insa in afara de sani durerosi nu prea se intampla nimic.
Ma dispera atat de tare problema asta incat imi vine sa reincep tratamentul cu Roaccutane. Insa stiu ca va rezolva problema doar pentru un timp.
Atata timp cat ovarele mele vor ovula aiurea si pentru nimic, nu voi scapa.

Asa ca nu pot face nimic. Probabil cand voi ajunge la menopauza voi avea un ten de invidiat😀. Mda, de parca ar mai conta.

Si pentru ca este primavara, iar eu iubesc primavara, ascultati: