De vreo cateva saptamani m-a cuprins o nevoie crunta de a imi lua un alt DSLR. Ok, nu sunt in bani, ci sunt ultimii mei bani. Bani de zile negre.😀
Dar parca in fata unui nou si mai performant DSLR mai conteaza asta.

Imi doresc foarte mult un D700. Avand in vedere ca este 7999 Ron, este Full Frame si necesita lentile Fx pentru a ma bucura de ceea ce ofera, lentile care costa cat body-ul, am lasat-o mai moale si m-am reorientat catre un D300s. Ca apoi sa mi se spuna ca D7000 e aproape la fel de bun ca si D300S si cu 1000 Ron mai ieftin.
Ma gandesc, ma razgandesc. Nu stiu ce sa fac si cum. In fine, chiar si daca ma hotarasc sa-mi iau D7000, sunt cateva oferte de nerefuzat pe F64. Am nevoie si de un blitz plus un obiectiv cu plaja focala care sa acopere mai toate situatiile. Toate astea le-am gasit la pretul de 6999. Daca le-as lua separat as cheltui undeva cu 1000 de Ron mai mult. Obiectivul din oferta este Tamron 18-270.  Nu stiu cat este de bun, desi reviweurile nu sunt rele.
Asa ca ma parpalesc. Zi de zi. Poate ratez oferta cat ma gandesc eu asa, la nesfarsit😀.
Nici de dormit nu mai pot dormi, nici mancarea nu mai merge cu aceeasi pofta. Ocazie buna pentru a slabi :)). As putea sa ma mai chinui vreo luna daca ma gandesc bine la ultima parte😀.

Imagine luata de pe F64.