Am observat ca am primit multe clickuri la articolul Tabu. Imi cer scuze ca acolo sunt doar trei puncte de suspensie. Dar subiectul este chiar TABU. Consider ca nu am facut nimic gresit.
Asta demontreaza si mai mult ce intereseaza pe romani.
Daca as fi postat o poezie cu siguranta nu as fi avut atat de multe clickuri. Dar numai titlul a starnit atata curiozitate ca nici nu mai conteaza ca nu exista continut.
Nu stiu daca sa rad sau sa plang. Pana la urma e treaba fiecaruia dintre noi cum vrea sa traiasca, dar e mai tragic pentru noi astia, mai putini, ca trebuie sa traim printre voi. Dur, huh?! Poate. La fel se simte si de partea aceasta.

Nu sunt eu vreo intelectuala care sa aiba o asa cultura generala incat sa dea lumea pe spate. Insa am un singur lucru de care sunt sigura, chiar daca uneori e necesar sa ascund asta. Am bun simt. Care din pacate, in Romania, este pe cale de disparitie.

Si nu am tras concluzia in urma clickurilor de aici. Este un fapt general expus in media pe care trebuie sa-l induram zi de zi. E trist…