In sfarsit mi-am mai implinit un vis. Mi-am luat un nou DSLR. Nu D700, nu D300s. Am facut compromisul compromisului vrajita de pretul dar si de ISo ridicat al lui D7000. Ultimele fotografii au fost realizate cu el, aseara.
Deocamdata nu pot sa-mi exprim decat placerea de a il tine in mana si de a il cunoaste mai bine.
M-a prins intr-o dispozitie cat se poate de proasta si nu am avut nici timp si nici cheful necesar de a citi manualul. Asta in conditiile in care de-abia ieri a sosit coletul.
Nu are rost sa-l compar cu D80. Este situat undeva intre D90 si D300S cu ISO ca al lui D700, numai ca fiind un DX, la valori ridicate se sesizeaza. Fotografia din Piata Sfatului este facuta la ISO 1600. Din punctul asta de vedere ma declar multumita. Restul ramane de testat. Cert e ca ma simt din nou ca o  incepatoare cu el in mana.