Dupa cum se vede, nu am lipsit decat cateva ore. Dar am avut suficient timp cat sa provoc dezastre mici prin casa si sa-mi tund parul de una singura, foarte scurt si foarte stramb🙂.
Stiu ca am zis ca nu mai scriu o perioada. Dar iacata ca mi-a revenit pofta de viata si de scris in acelasi timp. Plus ca daca mai postez cate ceva, cu siguranta ma abtin de la a face multe prostii intr-o singura zi.
Rezultatul absentei mele din blogosfera este unul cat se poate de tragic-comic, cel putin pentru mine. M-am ales cu o tunsoare care arata de parca m-a tuns mama dupa castron, cateva alte chestii stricate prin casa, si evident caderea intr-o usoara depresie de fiecare data cand intalnesc o oglinda.
Sunt convinsa acum ca sunt urata cu spume, chiar daca au fost unii care m-au incurajat stangaci😀.
Mi-e si frica sa merg maine la coafor sa ma indrepte. Ce-or sa mai chicoteasca coafezele! Dar nu asta e teama cea mai mare. Nu prea mai au din ce sa mai indrepte. Asa ca s-ar putea sa mi se implineasca inca o curiozitate cat de curand: cum mi-ar sta rasa in cap😀.
Asa ca I am back. Traiasca blogosfera!