Azi am fost gospodina. Pentru a doua oara in viata mea am facut sarmale. Inca nu pot spune rezultatul, dar in cca 3 ore voi afla.

Prima oara au fost tare bune. Eram in Anglia si fusesem in vizita la parinti. Am trecut „fraudulos” granita cu varza murata impachetata in multe pungi de plastic printre haine. A trebuit sa spal chiar si geamantanul dupa ce am despachetat din cauza mirosului. Ma si gandeam cu groaza ca daca m-ar fi oprit securitatea aeroportului pentru control i-as fi dat pe spate de cum deschideam valiza😀.

Acum am cumparat varza murata din Carefour. Sper sa fie buna. Nu, inca nu stiu sa pun la murat. Si nici nu prea cred ca voi invata vreodata.

Pentru prima oara voi inrosi oua anul acesta. Ma si umfla rasul… eu nu mananc mai mult de 3.
Mai am sa incerc sa fac cozonac. Apoi pun anunt de maritis pe net😀.

Later edit: au iesit bune. Daca nu mai dau nici un semn de viata, inseamna ca ceva totusi a fost in plus😀.