Stiu ca titlul nu este chiar unul potrivit, dar asa mi-a venit sa-i spun.
Azi am hotarat ca trebuie sa fac un pic mai mult pentru mine si pentru a slabi. Asa ca de maine incep exercitii fizice, alergari si ce o sa mai pot acasa. Desi ar fi de preferat sa merg la o sala unde as putea face si sauna, nu stiu inca una la indemana. Asa ca incep cu ce este mai usor. Da, am coarda inca. Stau la parter, deci nu o sa deranjez pe nimeni in afara de pisici si soareci.
Nu sunt exagerat de grasa, insa as vrea sa pierd vreo 5 kg si sa-mi tonifiez putin musculatura. Dansul ar fi inca o optiune. Stiu sigur ca as putea slabi asa si as face-o cu placere pentru ca imi iubesc la nebunie sa dansez. O sa ma documentez, apoi o sa-mi caut partener de dans😛.
In sfarsit soarele si-a facut aparitia si aici. Sunt indragostita de anotimpul asta. Florile de zarzar ma inconjoara cu mireasma lor si-mi dau chef de viata.
Este minunat sa ma pot bucura de toate acestea cu aceeasi bucurie ca atunci cand eram copil. Nu cred ca ma voi schimba vreodata din punctul asta de vedere.
Atat de mult imi plac pomii infloriti ca mereu am spus ca vreau sa fiu mireasa exact in perioada asta.
La anul pe timpul acesta voi fi🙂.

Sau doua cantece…