Dupa cum spuneam, nu demult, m-am inscris la un curs de fotografie. Am vrut sa fac asta si in Bucuresti, am facut-o in schimb aici, la Brasov, la Scoala de Fotografie Art Production.

Eram oarecum nehotarata. Cautam motive sa nu o fac,  desi imi doream sa invat mai mult. Si mi s-a implinit dorinta. M-am inscris.
Am invatat mai mult despre fotografie, despre DSLR-ul pe care il detineam de 3 ani, despre mine.
Un curs pentru incepatori. Cred ca trebuie sa trecem prin toate etapele daca vrem sa ajungem undeva cu adevarat. Iar inceputul este o etapa peste care nu trebuie sa sari.
Chiar daca m-am jucat de-a fotografia timp de de 3 ani, am descoperit ca sunt o gramada de lucruri pe care nu le stiam. Cursul a fost placut. Nu as fi lipsit pentru nimic in lume. La fiecare sedinta descopeream ceva nou. Cel mai dureros a fost cand am descoperit ca am nevoie de un nou DSLR. Cel vechi, D80, are o mica problema, este obosit shooterul. Oricum aveam in minte sa-mi iau unul nou,  dar nu atat de repede. Am facut-o intre timp si nu regret. Este o trecere ca de pe un Lastun ca pe un Reanult. Stiu, comparatia este de rahat.
Oricum, acum astept cu oarecare nerabdare examenul. Nu cred ca am fost vreodata atat de nerabdatoare sa dau examen. Probabil este singurul lucru la care dau examen si imi place cu adevarat. Desi, daca stau bine si ma gandesc si Scoala de Asistenti Medicali mi-a placut la fel de mult. Iar rezulatul examenului nu a fost deloc dezamagitor.
Recomand cu caldura acest curs oricui doreste sa se inscrie si sa-l urmeze, cu conditia sa si participe. Prezenta ajuta enorm😀.
Traienrul este un tip maleabil, cu un bun simt al responsabilitatii si care va va raspunde cu placere oricarei intrebari. Ba mai mult de atat. Daca aveti vreo curioziate sau doriti sa experimentati genuri noi de fotografie, va experimenta impreuna cu voi.

Sper ca in viitor sa se faca si cursuri pentru avansati. Daca timpul si situatia financiara mi-o vor permite, cu siguranta ma voi inscrie si la acela.
Asadar, in curand voi fi un Freelancer cu diploma🙂.