Va urez un Paste Fericit la toti, un weekend cat mai insorit si presarat cu bucurii!
Stiu ca este o sarbatoare care ar trebui sa aduca familia mai aproape, dar eu sunt atipica, si am sa petrec noaptea de inviere doar cu motanelul meu. Probabil suna trist asta, insa este alegerea mea.
Nu sunt vreo bisericoasa care sa mearga sa se spovedeasca, sau sa se impartaseasca, nici in biserica nu merg ca sa lesin de la mirosul luminii din noaptea asta. O faceam cand eram copila si imi placea. De obicei in satul bunicilor. Imi placea sa cant Prohodul in corul bisericii, dar si sa ma zbengui pe-afara cu altii de varsta mea. Asa ca era tot un du-te vino.
Prefer sa raman cu amintirile copilariei despre noaptea asta.
Paste Fericit!

P.S. Apropo de impartasit, vorbeam cu un prieten odata si imi spunea: „cat de igienic este sa iei „bubui” din lingurita pe care o ia tot cartierul in gura?” Asa este frate!
Tot el zicea de catolici ca sunt de 1000 de ori mai buni in ceea ce priveste igiena. Fursec la toata lumea, cate unul de fiecare, nu unul la toti😀