Imi plac povestile cu inceput, cuprins si sfarsit. Caci inevitabil se va ajunge si acolo.
Nu imi plac incercarile de poveste, nu imi plac inceputurile care duc nicaieri, nu-mi plac povestile fara cuprins…
Nu imi plac zborurile cu aripile frante, nu imi plac promisiunile desarte, nu imi plac oamenii care spun una si alta fac… De fapt ma declar dezgustata de astfel de atitudini. Fiecare e liber sa aleaga cum traieste pana la urma urmei.

E ceva acolo, in mine, care urla si tipa, iar eu nu pot sa-i dau voie sa iasa… nu cred ca am voie. Autocontrolul este o chestie fara de care probabil as semna condica la Voila zi de zi…
Nu, nu am toate tiglele pe casa. Mi-au spus multi asta. In nebunia mea lumea este mult mai buna sa stiti. Chiar si atunci cand realitatea imi mai trage cate o plama.

Azi am avut o zi trista. Imi vine sa plang si nici macar nu stiu de ce. Nu stiu de unde atata tristete, nu stiu de ce doare…
Stiu doar ca odata ce am sa las lacrimile sa curga, totul va deveni dintr-odata mult mai usor…
Somn usor tuturor!

Once upon a time I was falling in love
But now I’m only falling apart
There’s nothing I can do
A total eclipse of the heart
Once upon a time there was light in my life
But now there’s only love in the dark
Nothing I can say
A total eclipse of the heart …