Azi m-am tratat cu 6 minute de solar. Nu sunt adepta acestei practici. De fapt, in toata viata mea cred ca am frecventat de vreo 7 ori solarul.
Acum ajunsa in pragul disperarii din cauza acneei am zsi sa incerc si metoda asta. Mai acum o luna am fost de vreo 3 ori si cat de cat am vazut o imbunatatire pe spate, dar a fost explozie pe fata zona barbiei. Mi-au ramas semne, iar acum incerc sa le acopar.. Nu stiu nici o altfel de metoda.

Cand m-am intors ma astepta pufosul meu la usa. Este adorabil cum da el din caput si se alinta in aer.
Pentru a nu stiu cata oara imi dau seama ca eu sunt tot universul lui. Traieste prin mine.
Si ce daca lasa par, este tot un sufletel si el. Da, muncesc mai mult si ma dispera cand gasesc pe toale puf, dar asta e. Este atat de bine cand stii ca cineva care te iubeste te asteapta acasa in fiecare zi🙂.