In urma articolului „Sufletelul meu de-acasa”, am primit cateva raspunsuri si sfaturi in ceea ce priveste problema mea cu acneea.
Le multumesc celor care si-au rupt din timpul atat de pretios ca sa-mi dea sfaturile acestea. Fiecare sfat este foarte pretios si am sa incerc sa le pun aplicare pe rand.
Am ales sa incep cu unul simplu sugerat de domnul Croitor Bradescu Ioan. Si anume administrare de vitamina A+D2 pentru o perioada.
Este incredibil ce inseamna vitamina D pentru organism! Am citit despre cum alte persoane au rezolvat probleme grave de acnee si care incercasera cam tot ce era pe piata.
Ma jos am sa atasez cateva linkuri cu aceste informatii si testimoniale.
In fine, dupa toate acestea am aflat ca este bine totusi sa testam nivelul vitaminei D din sange. Analiza care se numeste 25-OH-vitamina D si pe care va sfatuiesc sa o faceti la laboratoarele Synevo. Eu una sunt multumita de serviciile de aici. Costa 150 Ron, dar cred ca merita.
Am sa revin cu informatii despre asta dupa ce voi avea rezultatul. Am o oarecare banuiala ca acneea mea este in stransa legatura cu lipsa vitaminei D, deoarece pe timpul verii, mai ales dupa ce stau la soare, acneea aproape ca dispare, iar iarna revine in forta. Stiti ca razele UV si sintetizarea acestei vitamine sunt in stransa legatura.
Asa ca voila, oare asta sa fie problema? Atat de simplu si nici un medic nu s-a gandit sa-mi dea sa fac acesta analiza?! Dar sa nu ma pripesc. Astept rezultatul, care intituitia imi spune ca va fi low level.
Ii multumesc si domnului Laci pentru sugestia de a face o vizita la domnul dr. Cotet Sorin. Este pe lista mea de prioritati, nu inainte de analiza asta, insa.

Aici atasez linkurile:
http://www.acne.org
http://www.estrofort.ro
http://www.taifasuri.ro