Am revenit la problemele cotidiene. Asadar sunt cu picioarele pe pamant. Bleah!
Dar daca tot am revenit, incep sa-mi expun problemele reale din viata si sa incerc sa gasesc solutiile ideale.
Asadar, problema destul de mare este umiditatea foarte ridicata din apartamentul in care locuiesc. Asta iarna, pentru ca era caldura la calorifere, nu am avut probleme. Insa de cand nu se mai da caldura toate au inceput sa miroasa a mucegai in casa. Aerisesc cat pot de mult, dar nu face fata. Nu am balcon, drept urmare usuc rufele in casa. Apartamentul are maxim 37mp, fara aerisire in baie (gresia si faianta este uda tot timpul, la fel si vasul de toaleta), stau la parter, iar soarele nu atinge niciodata peretele.
M-am tot uitat dupa dezumidificatoare si m-am orientat catre doua. Acum trebuie sa ma hotarasc pe care sa-l cumpar.
Deoarece pretul unui astfel de echipament este unul destul de ridicat, nu imi permit sa dau gres.
Primul este mai ieftin si pare ca si consumul energetic este usor mai scazut decat la cel de-al doilea.
1. Dezumidificator aer Duracraft 10l DD-TEC10E si costa undeva la 699 RON plus taxe de transoport. L-am gasit si pe Amazon.de la 106 Euro plus taxe.
2. Trotec TTK 100 S. L-am gasit la pretul de 1044,08 RON. Este si pe Amazon, dar pretul ajunge tot cam acolo.
Stiu ca diferenta este destul de mare. Numai ca e greu sa ma hotarasc. Pretul este un factor care influenteaza, dar sa nu uitam motivul pentru care vreau sa achizitionez porcaria asta. Cu cat este mai eficace cu atat mai bine. Deasemenea pretul de intretinere este ceea eu nu prea inteleg bine. Si anume consumul de energie electrica. Nu prea as vrea sa platesc la Transilvania S.A. cat nu face. Pana la urma stau in chirie si as putea sa imi caut in alta parte. Deci nu as vrea sa platesc energia cat as plati in alta parte chiria.
Astept sfaturi daca cineva se pricepe la asta.
Multumesc anticipat.

