Din categoria cum ajung unii pe blogul meu.

1. licee se are voie sa se lase corigenti:  Nici nu stii ce veste buna mi-ai dat 😀

2. nervoase dezlipind etichete nervos:  M-am tot gandit cum vine asta… ba chiar mi-am imaginat. Ce comportament coleric dom’le! 😀

3. melodie anti-fumat:  Personal am incercat aproape de toate, dar la asta nu m-am gandit. Poate compune Guta ceva :D.

4.lumea sterge hi5: O ce veste minunata! 😀

5. descantece cu orice bete: se ia o beata sau mai multe bete si le pui sa descante. Sau daca e vorba de beţe, mergi dupa ele in padure si le descanti la fata locului, poate asa nu mai dispar padurile din Romania :D.

6. as vrea sa am dinti in gura: Si eu, zau. Daca se poate si de rezerva 😀

7. cum sa capeti urechea muzicala: Faci o cerere la CNAS si poate se rezolva 😀

8. stari funny pe facebook: Vezi BAC-ul din 2011

9. fumez si am plasture antifumat: Asa, baga nicotina cat mai multa, sa nu-ti scape nimic, da? 🙂

10. cum imi dau seama ca sunt motani ? :  Greu! 😀 Mergi la un veterinar sau chiar mai multi, ca mai dau rateuri si ei  (proprie experienta). 😀

11. o sa devin bucatareasa: Asta da veste minunata. Si eu am vrut, dar mi-a trecut 😀

12. daca am avut febra si frisoane ne doare capul si ceafa apoi?: Mergi la doctor, ca internetul sigur nu te vindeca!

13. avatare imi lipsesti: Filmul sau ala de la mess? 😀

14. ce pesimista e lumea: Tu din care faci parte? La mine ai nimerit in aia pesimista rau 😀

15. gay din bacau vreau un prieten: Aproape ca am lacrimat cand am citit asta. Eu nu sunt gay, deci nu te pot ajuta 🙂

