Am tot scris pe aici despre problema mea cea mare, una dintre cele mari, pentru ca pana la urma este doar consecinta unor probleme si mai mari, si anume acneea.
Cauze: Dereglari hormonale, tratamente chimice samd.
In fine, am facut un tratament indelungat cu o doza nu foarte mare de vit D3 iar din ziua a-5- de ciclu 10 zile combinat cu vit E. Am vazut rezultate destul de imbucuratoare insa nu satisfacatoare. Plus ca imediat ce am incetat tratamentul parca vazusem o revenire a acneei, sau mi s-a parut mie, nu stiu. Oricum, aproape innebunita de aceasta problema, am tot cautat remedii. Am ajuns chiar si la ideea de laser. Dar bani de unde. Asa ca am zis sa incerc bicarbonatul de sodiu. La fiecare baita pun in buretelul de baie in gelul de dus 2 lingurite de bicarbonat de sodiu si ma spal ca si inainte. Clatesc frumos la sfarsit. Ma sterg cu prosopul, iar apoi pun in mana cam doua lingurite de bicarbonat de sodiu pe care il frec de pielea care prezinta probleme. Asta fac de 1 luna. Precizez ca usuca pielea pe fata, deci este de preferat se nu o faceti in fiecare zi. Insa eu pe spate am probleme mari si nu pe fata. Iar acolo, ce sa spun, ultima oara cand mi-am vazut pielea atat de curata era dupa tratamentul de 1 luna cu Roaccutane. Da, sunt semnele vechi inca, insa nici un puseu nou. Iar cei vechi s-au uscat.
O sa continui acest „tratament” toata iarna. Poate nu la fiecare baie daca o sa consider ca pielea e mult prea uscata, dar cu siguranta o sa continui.
M-am gandit sa impart asta cu voi, poate va ajuta in lupta voastra cu acneea. Vitamina D ajuta si hormonal. Dar este bine sa faceti analiza dozarii acestei vitamine ca apoi doctorul sa determine aportul zilnic de care aveti nevoie.
Cand am sa gasesc poze cu pielea mea de inainte si dupa am sa le atasez acestui articol pentru a va face o impresie cat mai exacta.