Scriu acest review in urma unei experiente destul de neplacute cu site-ul Lookfantastic.com, dupa ce am comandat de la ei un sampon Kerastase pe data de 24. 10. 2011 cu plata in sistem Paypal. Nici nu va sfatuiesc sa folositi un altfel de sistem de plata, pentru ca am o oarecare senzatie ca nu mi-as mai fi vazut niciodata banii inapoi daca nu le-as fi facut cateva sesizari la Paypal si pe pagina lor de Facebook, ajungand pana la amenintari ca voi reclama la ECC si Trading Standards. Ei bine, toate acestea combinate au facut sa-mi puna banii inapoi in cont. Eu cred ca ei nu mi-au trimis niciodata samponul ala. Pur si simplu aleg aleatoriu cativa clienti carora le trimit, iar pe cei mai multi ii lasa cu buza umflata si cu banii luati. De cele mai multe ori clientii se lasa pagubasi si nu isi mai vad niciodata banii inapoi si nici produsul comandat.
In fine, am scris asta, in speranta ca voi putea ajuta pe altcineva aflat in aceasta situatie. Scrieti-le un mail si intrebati despre situatia comenzii dumneavoastra. Apoi asteptati raspuns timp de 4 zile. Ei nu vor raspunde. Apoi cautati-le pagina de Facebook si bombardati-i cu intrebari despre comanda dumneavoastra. Neaparat trebuie sa contina numarul comenzii. Asteptati timp de 24 de ore un raspuns. In ultima instanta amenintati cu reclamatie la  ECC si Trading Standards. Asta a mers la mine. Eu am gasit aceasta sugestie aici. Sper ca v-am fost de folos. Iar daca cititi asta inainte de a comanda, cu atat mai bine.