De ani de zile imi caut rochia de mireasa. Nu ca as fi avut cu cine sa ma marit. Pur si simplu imi place sa ma vad in rochie de mireasa. Asa, pentru buna mea dispozitie.
Recunosc ca mi-am gasit rochita visurilor mele si inca vreo 2 alte ale acelorasi visuri si tot ale mele. Dar asta mi-a fost accesibila, ca si pret. Am comis-o cumparand-o, dupa ce am probat-o sub privirile iubitului meu. Priviri care se luminau privindu-ma in rochita aceea.
Abia astept ziua in care am sa o port. Ziua in care am sa ma simt ca o printesa.
Nu am sa pun poze cu rochita pentru ca nu vreau sa stric surpriza celor dragi. Insa de cate ori trec pe langa magazinul de unde am luat-o si o vad in vitrina, de atatea ori imi spun: „cat e de frumoasa!”
Sper ca o sa mai incap in ea in ziua nuntii😀. Desi nici o sarcina nu ar fi de refuzat😛