Este o nebunie in magazine zilele acestea. Toata lumea cumpara, cumpara si cumpara! Necontenit. Jucarii pentru copii in primul rand. Jur ca am vazut cosuri intregi in timp ce asteptam sa platesc. Cosuri din alea mari. Frate, pai eu cand primeam un Mickey Mouse de Craciun, eram atat de fericita! Copiii in ziua de azi trebuie neaparat sa aiba toata seria de jucarii din prima.  Stiti voi la ce ma refer. Ca s-au smecherit si producatorii asta de jucarii, fac serii intregi, ca sa te tina sa platesti. Daca i-ai luat papusa Barbie, trebuie sa-i iei neaparat si toaleta Barbie,  bucatarie, dormitor, sufragerie, pun pariu ca are si piscina Barbie asta. Ori eu nu inteleg cum este cu daruitul si cu primitul (ca tot se vorbeste de asta pe la tv), ori se exagereaza de la an la an.
Eu de Craciun nu-mi doresc altceva decat sa am familia alaturi. Poate daca eram copil, imi doream si ceva jucarii. Dar sigur nu-mi doream tot magazinul de jucarii.
De Craciun neaparat trebuie sa gatim si sa gatim, sa facem mancare cat pentru 3-4 saptamani si 40 de persoane, cand noi suntem decat 4 poate. Sa umplem masa, sa mancam pana cand epuizati de atata efort sa grohaim ca porcii uitandu-ne la televizor la glume de doi bani si sa constatam ca ni se intoarce mancarea in gura la orice miscare. Ce daca pe parcursul anului numaram fiecare banut in parte ca sa avem cu ce trai.
Pentru mine Craciunul este o zi ca oricare alta, dar un prilej de a petrece cu cei dragi. Da, sunt de acord ca trebuie sa ai ce pune pe masa, dar nu la modul, hai sa ne indopam bine acum ca poate maine nu mai apucam. Desi sunt unii care nu au mai apucat tocmai pentru ca s-au ghiftuit prea bine. Asta este o poveste de la care nu ma pot abtine din ras, desi e trista.
Apoi cu prilejul acestor sarbatori de iarna ne putem mutila bine. Cum putem noi sa ratam asa ocazie?! Noi cumparam tot felul de pocnitori si artificii nelegale, care ne explodeaza deseori in mana. Explozie in care multi si-au pierdut degete, altii ochi, altii chiar viata de la infectii survenite ca si complicatii.
Absolut minunat!

P.S. Tocmai ce a sosit si prima „capra” pe strada mea :D. Si nu e decat 17 Decembrie…

