De ceva vreme ma tot ingras. Nu pot spune ca mananc mult, dar nici putin.
Stiu, extirparea tiroidei din 2004 si varsta la care esti predispus la ingrasare nu ajuta deloc.
Am mai avut de cateva ori excese in greutate si in anii trecuti. Nu foare mult, dar oricum, trecut de limita admisa inaltimii mele. In general cu 7 kg in plus. De care am scapat de fiecare data prin infometare drastica timp de cateva luni.
Acum, sa fiu sincera, nu m-am cantarit, dar par mareeee😀.
Nu pot tine diete, pentru ca nu mananc la ore fixe, desi ai zice ca am suficient timp la dispozitie. Problema mea este ca sar peste micul dejun aproape in fiecare zi. Apoi am cam doua mese pe zi. Consistente. Dulciuri, ma pot abtine, dar mai am si momente in care, daca am scapat in cutia cu ciocolata, nu ma scoate nimeni pana se termina.
Ideea este ca eu nu pot manca salate si sa ma simt satula. Pentru mine salata este doar un aperitiv. Simt nevoia cumplita de carne la orice masa, iar daca am sarit odata peste, in 2 ore simt cum stomacul isi face de cap.
Ultima oara m-am trezit cu durere in partea stanga. Grozava durere, chiar si noaptea. As fi jurat ca este inima. M-am cam speriat.
Drept urmare am inceput sa iau ceva vitamine B-uri Magneziu si Calciu. Durerile au incetat.  Dietele tot asta imi fac. Imi dau dureri precordiale.
Ma gandesc sa duc cura asta de vitamine vreo 3 luni, ca apoi sa incerc o noua dieta. Dar ce dieta?
Planul meu de bataie ar fi sa mananc normal, sa nu mai sar peste micul dejun, dar niciodata sa nu ma simt full. Sa mananc cat sa nu-mi fie foame.
O sa revin cu impresii dupa. Poate ajuta. Si daca ma ajuta pe mine, poate ajuta si pe altcineva.
Oricum, ideea este ca trebuie sa incap in rochita visurilor mele, orice ar fi😀