De cativa ani incoace trag linie si adun la sfarsit de an. Acum un an am tras linie si am realizat ca nu aveam ce aduna. Am fost trista la inceput. Apoi mi-am dat seama ca sunt inca in viata si asta conteaza cel mai mult. Ca am avut curaj sa o iau de la capat din nou. Am realizat ca inca am o sansa sa ma joc de-a visele.
Nici anul acesta nu am realizat multe, insa cu siguranta am facut mai multe decat in ultimii ani.

1. Fapta de care ma simt cel mai bine: am salvat un puiut de pisic galben de la moarte sigura, iar cu ajutorul lui drstoica i-am gasit o casuta calduroasa, cu niste „parinti” iubitori.

2. Mi-am luat diploma de fotograf profesionist, D7000 si blitz. Iar ofertele au inceput sa curga.🙂.

3. Mi-am regasit echilibrul emotional.

4. Ma simt mai apropiata de parinti.

5. Mi-am luat frigider😀

6. Mi-am facut cativa prieteni cu suflete frumoase.

7. Incep sa ma simt pe jumatate implinita.

8. Gandurile sinucigase s-au sinucis.

9. Am planuri mari pentru la anul viitor.

10. Zambesc in fiecare zi.