Am cugetat indelung… si da, decizia de acum 2 ani a fost cea mai inteleapta. Pacat ca am luat-o atat de greu si atat de tarziu. Stiu, nicioadat nu prea tarziu, dar parca mai devreme este si mai bine atunci cand este de bine🙂.
Si da, ma felicit in fiecare zi. Fericita din nou… e loc de mai mult. Intotdeauna este.
Dar sunt nu numai fericita, ci implinita cu mine, cu dorintele mele si realizarile mele… cu visele si neimplinirile, cu absolut tot. E ceva daca ma simt implinita de neimpliniri, nu?

Am redevenit eu… si pentru asta sunt in al noulea cer. Probabil ca mai am de recuperat bucatele ramase in urma si ratacite in intuneric. Dar ce mai conteaza cand ma trezesc in fiecare zi eu?🙂

Asta va doresc si voua. Sa fiti voi si va iubiti exact asa cum sunteti. Nimeni altcineva nu o va face in locul vostru, nu la fel sau mai mult decat voi.