Am ajuns si aici. Bebelina este extrem de activa. Ziua, ca noaptea dormim, amandoua. Sa dea Dumnezeu sa fie asa si cand se va naste.
Am tot cautat raspunsuri intre timp. Unde este mai bine sa nasc. As fi vrut la maternitatea particulara Regina Maria, insa in urma unei vizite de urgenta la aceasta Maternitate, incep sa-mi pun intrebari. O singura vorba aruncata pe culoare de un medic catre o moasa m-a facut sa ma mai gandesc. Era vorba de o pacienta cu preecalmsie. Nu stiau cum sa o expedieze mai repede la stat, ca sa nu plateasca Regina Maria pagubele. Heloooooo!!! O nastere aici costa aprox 1000 euro daca ai asigurare. Nu ma asteptam la atitudinea asta. In fine. Aici este ceea ma indeamna sa fac contract cu Regina Maria.
1.Vreau cezariana. La cerere. Nu vreau ca nasterea fiicei mele sa fie o experienta traumatizanta pentru nici una dintre noi. Prefer sa ma refac eu mai greu decat sa pateasca ea ceva.
2.Regina Maria are rooming in. Iar eu vreau sa-mi am copila aproape tot timpul. Vreau sa o pot hrani  in prima ora dupa nastere. Ma indoiesc ca lucrul acesta este posibil la stat.
3. Prefer taietura la burtica in locul epiziotomiei (jos acolo).
4. Curatenia din aceasta maternitate este una exemplara.
5. Camerele sunt cu unul, doua sau trei paturi. Pe cand dincolo e crima.
6. Cu spaga la stat, ajung la jumatate sau mai chiar putin mai mult de jumatate din suma data la particular. Iar acolo nu-mi garanteaza nimeni cezariana, curatenia, un climat civilizat.
De ce la stat?
1. Pentru ca, daca apar complicatii, tot acolo ajungi.
2. Timpul spitalizarii poate fi mai indelungat de la o persoana la alta. La Regina Maria e musai sa te incadrezi in cele 3 zile. Altfel platesti cate 100 euro pe fiecare zi in plus.
3. Pentru ca nu mi-a placut atitudinea moasei de la Regina Maria Brasov, in momentul in care am ajuns cu o mica urgenta.
Si cu asta cam gata. Daca imi mai vine ceva in cap, o sa editez mai tarziu.
In fine, noi avem 479g deja. Suntem niste fete bine dezvolatate din ce ne-a spus medicul. Asteptam cu nerabdare ziua in care ne vom strange in brate🙂